England is always a good idea

3 Months left

We're al wayfaring travellers, trudging down our seperate roads. There's sunburn on our shoulders and there are blisters on our feet. We brave the wildest blizzards and the scorching summer heat. Sometimes we find somebody who is going our way too and while they walk beside us, the sky seems a bit more blue. But all roads tiwst and turn and when you reach an intersection, it's likely life will take them in the opposite direction. But don't give up hoping when your road is a dead end. It's likely you will find that it's only really just a bend. And though other's roads are different, it doesn't mean yours is wrong. So pick yourself up again and just keep trudging on.

Hallo allemaal,
Ik weet eigenlijk niet echt waar ik moet beginnen aangezien de laatste keer dat ik schreef bijna meer dan twee maanden geleden was.... oopsie

Embarassed

In Februari heb ik eigenlijk niet zoveel bijzonders gedaan. Vooral heel erg druk met fotografie geweest, maar het was de moeite waard, want ik had een A voor mijn project :). Verder veel met vrienden uitgeweest naar een paar restaurnts en pubs. Oh ja, Ik herinner me nog dat het pannekoeken dag was 17 februari. Als begin van de 40-dagentijd eten ze hier pannekoeken omdat je dan al je kasten leeg kan maken. Ed maakte de pannekoeken, dus lekkere vette Engelse pannekoeken met extra veel boter ;)

Een paar weken geleden gingen mijn hostparents voor een weekendje weg en ik mocht een paar vriendinnen uitnodigen om te blijven slapen. Dat was erg gezellig! Eerst wilde we een soort cake maken, alleen dit werkte niet echt. Na drie uur mixen en roeren besloten we alles in een kom te doen en het in de koelkast te zetten, wat het ging niet echt wat worden. De volgende dag hebben we geproefd, maaaar het was niet echt de beste cake ooit om eerlijk te zijn haha.

Aan het begin van deze week ben ik begonnen met mijn examen prject voor Photography en het is best wel stressvol. Normaal gesrpoken hebben we twee manden voor een project en dit keer maar 5 weken. Voor ons examen kregen we een lijst met twintig woorden waar je een woord uit meost kiezen en daarom heen moet je een idee verzinnen. Ik heb gekozen voor 'eyes'. Ook komen de andere examens steeds dichterbij dus voor alle vakken veel huiswerk en ik denk dat ik in de vakantie maar eens begin met leren.

De vakantie is gisteren begonnen - nou ja, vakantie...- ze hebben besloten om revision classes in de vakantie te doen. Wat betekent dat we voor elk vak minimaal 6 uur naar school moeten komen om proef examens te maken en vragen te stellen. Verder moet ik ook heel erg veel doen voor mijn Photography project, dus dat wordt een drukke vakantie! In het weekend van pasen ga ik met een paar vriendinnen naar London. Zaterdag waarschijnlijk shoppen en zondag ga ik naar de Hillsong church. Daar kijk ik heel erg naar uit! Verder willen we graag naar Bath en Exeter deze vakantie, dus lekker veel tripjes :)

Afgelopen week was het trouwens heel mooi weer hier! Na school zijn we steeds naar het park geweest om te genieten van de zon en ik heb zelfs met m'n voeten in de zee gestaan. Maaar dat was toch wel heel erg koud haha. Ik denk dat ik nog meer even wacht voordat ik ga zwemmen. Ik hoop wel dat het snel wat warmer wordt zodat ik weer een keer kan gaan zeilen!

Alise

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!