England is always a good idea

Rain rain rain

It rained and and it rained and rained and rained The average fall was well maintained
And when the tracks were simply bogs
It started raining cats and dogs.

After a drought of half an hour
We had the most refreshing shower And then the most curious thing of all
A gentle rain began to fall.

Next day was also fairly dry
Save for the deluge from the sky
Which wetted the party to the skin
And after that the rain set in.


De afgelopen weken bestonden uit regen, regen an meer regen! Het leuke is dat het hier dichtbij de zee niet alleen regen is, maar ook nog eens minimaal windkracht 4. Dus het gebruik van een paraplu kun je wel op je buik schrijven. De eerste paraplu die ik had gekocht was na de eerste regenbui kapot

Undecided
. Ook als heb je een stevige paraplu, de regen komt er onderdoor van de zijkant...

Vorige week ging ik met twee meiden naar the gym en we wilden gaan spinnen. Toen we aankwamen bleek dat er geen trainer was, dus een man bood ons aan om Boxercising te doen. Aangezien we daar toch waren, dachten we 'waarom niet?'. Ondanks dat het zwaar was, was het best leuk. Tot de volgende dag... ongeveer 90% van mijn spieren voelde als jelly en toen ik 's ochtends wakker werd, deed alles zoveel pijn dat ik uit bed moest rollen omdat ik mijzelf niet omhoog kreeg met mijn armen...

Na vijf dagen spierpijn gingen we met een aantal exchange students naar Weymouth voor een warme chocolademelk. Vervolgens kochten we een voetbal en gingen we naar het strand om een uiterst belangrijke wedstrijd te spelen. Ondanks de stromende regen hadden Nederland en Duitsland gewonnen van Korea, Frankrijk en Italie *OF COURSE ;)*. Nadat mijn schoenen, sokken en de rest van mijn kleren doorweekt waren, ging ik terug naar huis.

Volgende week hebben we een review week voor school. Iedereen moet dan al zijn werk afronden voor Half Term en net als in Nederland vinden de leraren het nog al fijn om extra veel essays en huiswerk op te geven voor de vakantie. Dus nog even hard werken voor de vakantie. Voor Photography moeten we onze tweede film af hebben. Het thema is 'Sense of place' dus door foto's moet je je favourite plaats laten zien. Ik heb besloten om foto's te nemen van verschillende ramen, omdat iedereen iets anders in zijn raam heeft staan.

Aangezien jullie nu allemaal vakantie hebben: 'Ejoy your holidays!'

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!